An-Sophie Fontaine

Visuele mijmering

leave a comment »

Deze week ben ik, nogmaals eens, grootscheeps afgeweken van mijn weg.
Ik ‘moest’ communiefoto’s maken om te ontdekken dat mijn visuele bedoelingen nog steeds bij fotojournalistiek aanleunen.

 Beelden met een boodschap blijven mijn bewuste doel.🙂

 

Zoals de Duitse auteur Hesse het literair wist te verwoorden : men moet trachtten te vinden, niet te zoeken.

Zoeken betekent doelbewust zoeken naar iets, een welbepaald doel voor ogen hebben. Vinden daarentegen, is open staan voor potentiële vondsten.

Written by ansophie

april 11, 2009 bij 3:59 pm

Geplaatst in Blogroll

Geef een reactie

