An-Sophie Fontaine

Ceremonia

leave a comment »

Repetitie De Volder

Repetitie De Volder

SMOOR, zo mag de titel luiden van het nieuwe toneelstuk van Erik De Volder. Een naturalistische, Volderiaans theaterwerk die beslist met enige trots mag worden toegevoegd aan het repertoire van het in Gent gebaseerde theatergezelschap Ceremonia.

Ik heb onlangs tijdens mijn atelieruren er enkele repetities bijgewoond. Dit is het resultaat.

 (PS; Ik loop achter op mijn bijvullend archief, aangezien ik volop aan het werk ben met mijn eindwerk fotografie.)

Written by ansophie

november 16, 2008 bij 4:09 pm

Geplaatst in Blogroll

Geef een reactie

