An-Sophie Fontaine

Mijmering

leave a comment »

De zomerperiode was een beduidend stille periode op deze blog. Maar de afgelopen zomervakantie was des te turbulenter. Zo heb ik meegewerkt aan het VRT-project De Overname (www.deovername.be) alwaar we met 25 geselecteerde jongeren de kans kregen om samen televisie, internet en radio te mogen maken. Ik moet zeggen, ik heb de kans gekregen om een ervaring rijker en rijper te worden. Ik begin stilaan te beseffen dat ik niets voor onmogelijk dien te houden, een sprong in het onbekende mag wagen.

Fotografie blijft een passie, maar de kans op studeren in de fotografie acht ik hier thuis maar vrij miniem. Het is en blijft een deel van mezelf, een van de vele gekoesterde dromen, maar dat is literatuur ook. Woorden verslind ik naar hartelust en ik proef ze graag op mijn lippen. Ik zie wel wat de tijd brengt; raad, ervaring, … Wie weet waar ik morgen sta. Of waar ik deze dag ben, één jaar later weliswaar.

Written by ansophie

september 22, 2008 bij 5:33 pm

Geplaatst in Blogroll

Tagged with , ,

Geef een reactie

