An-Sophie Fontaine

Kunstbende 2008

with 2 comments

Gisteren vond in de Antwerpse Singel de finale plaats van de Kunstbende.
Podia daverden en Wim Helsen zag dat het goed was. Vermoed ik.

Reeds in de vroege ochtend was ik er al bij om mijn foto’s op te hangen.
Een slimme zet, zo bleek, aangezien het ingenieus ophangsysteem mij volkomen vreemd was..

Diezelfde avond nog, op de prijsuitreiking, werd het onverwachte werkelijkheid. Ik zat bij de eerste drie.
Met een boeket bloemen in de hand mocht ik de derde plaats opvullen.
Dries Seger ontving de tweede plaats. De eerste plaats naar, (ik heb even een black-out foeifoei).
Artur kreeg een terechte, eervolle vermelding.

Nu is het blij uitkijken naar het juryrapport dat weldra in de bus zal vallen!

Written by ansophie

mei 11, 2008 bij 9:58 am

Geplaatst in Blogroll

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gefeliciteerd! =D
    Goed gedaan!

    Michiel

    mei 12, 2008 at 8:25 am

  2. van harte!

    Robbie Veldwijk

    mei 14, 2008 at 10:07 am


Geef een reactie

