An-Sophie Fontaine

De Overname VRT

leave a comment »

An-Sophie Fontaine fotografie

Gefotografeerd tijdens de tweede workshopdag in het VRT-gebouw.
Ik heb op deze foto enkele bemerkingen waaruit ik steeds opnieuw dezelfde conclusies neem.
Het wordt hoog tijd voor een digitale spiegelreflex, want deze compact kampt met onscherpte, (moeilijke scherpstelling in donkere zones) en een lage sluitertijd bij een diafragma van 2.8, als ik manueel fotografeer (wat altijd het geval is). Dit wil dus zeggen dat het resultaat meestal een bewogen effect heeft met (soms?) bewegingsonscherpte…

Ik ben ‘m zeer dankbaar geweest – deze compact LUMIX van Panasonic – maar ik voel dat deze mij steeds meer en meer beperkingen begint op te leveren. Ik wil liever vooruitkijken en een stapje dichterbij komen bij mijn toekomstperspectief en zodoende nieuwe grenzen kunnen verkennen.🙂

Written by ansophie

mei 1, 2008 bij 9:45 am

Geplaatst in Blogroll

Tagged with , , , , ,

Geef een reactie

