An-Sophie Fontaine

Communiefoto’s

with 3 comments

Voor het eerst heb ik eens beslist om me te wagen aan sociale fotografie (met name communiefoto’s).
Ik heb er inmiddels al twee reportages achter de rug en om eerlijk te zijn; het bevalt me wel, maar niet zozeer als de fotografie waarmee ik nu met bezig ben. Experimenterende fotografie. Straatfotografie.
Het is een zoektocht die vele zijwegen kent.🙂

                                                                        An-Sophie

Written by ansophie

april 15, 2008 bij 6:38 pm

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. heel heel tof !!

    paulineg

    april 17, 2008 at 6:34 pm

  2. Prachtige foto. Zeer stijlvol zwart-wit, maar toch speels met het bellenblazen.

    Laurent-Jonathan

    mei 17, 2008 at 11:44 pm

  3. Leuke foto!

    Ruben Goffin

    april 25, 2010 at 11:51 am


Geef een reactie

