An-Sophie Fontaine

ROTS.WOL

with one comment

Deze namiddag ROTS.WOL tentoonstelling bezocht in Gent. Een uitgebreide en uiterst creatieve tentoonstelling van een resem oud-studenten aan het Secundair Kunstinstituut Gent. Met een sprankel nieuwsgierigheid naar wat mijn voorgangers ervan hebben gemaakt ben ik ernaar toe getrokken om vrij voldaan naar huis terug te keren. 

Hopelijk mag ik er binnen een vijftal jaar na afstudeerdatum staan.🙂

Written by ansophie

maart 2, 2008 bij 7:21 pm

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zoals Koen hier ook zei, fotografie met een flinke brok volwassenheid. Proficiat. Ik ben zelf ook op ‘de Rodelijvekens’ gezeten (ik heb trouwens de affiches en het catalogusje gemaakt voor rots.wol) en ik heb er toen een super tijd gehad. Ik hoop dat je hetzelfde ervaart.
    Veel plezier!

    Stephane ds

    maart 2, 2008 at 9:16 pm


Geef een reactie

