An-Sophie Fontaine

Kunstbende

with 7 comments

Gisteren vond de Kunstbende voorronde in Gent plaats.
Ik ben er als amba én als deelnemer er naar toe getrokken.
En ik ben ietwat vermoeid (maar tevreden) naar huis gegaan met een eervolle vermelding voor mijn abstract kortfilmpje.

Op één haar na was ik erbij geweest; maar mijn filmpje voldeed niet volkomen aan de tijdsduur.  Ik ben uiterst tevreden over wat het juryrapport vermeldde. Een enorme impuls om eens een andere visie, een ander idee te horen van enkele vakmensen.

Voor mij is het op dit moment een enorme steun om verder te gaan.🙂

 Het was leuk om iedereen eens terug samen te zien. En diegene van de vorige editie nog eens tegen te komen! 

Written by ansophie

februari 10, 2008 bij 11:10 am

Geplaatst in Blogroll

Tagged with , ,

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hey ,

    Door het bladeren op wordpress kom ik hier op jou pagina terecht. En ik ben er niet heel zeker van , maar ik denk dat ik na de kunstbende met jou heb staan praten ( ikzelf was ook amba ).

    Groetjes

    ikbenangelique

    februari 10, 2008 at 11:43 am

  2. Dag Angelique,

    Heel goed mogelijk, als je avondschool hebt gevolgd en gisterenavond ook net voor de Voorruit stond te wachten?🙂

    ansophie

    februari 10, 2008 at 11:45 am

  3. Hey An Sophie !

    Dat ben ik🙂

    ikbenangelique

    februari 10, 2008 at 11:51 am

  4. Grappig om je zo terug tegen te komen!
    Heb je nog lang moeten wachten?🙂

    ansophie

    februari 10, 2008 at 11:52 am

  5. Ja , grappig inderdaad , ik keek hier zo bij de blog en op bepaalde zoektermen en dan zag ik floep een bericht van kunstbende en als nickname An Sophie😀

    & Nee niet zo lang🙂

    ikbenangelique

    februari 10, 2008 at 12:18 pm

  6. Hallo An-Sophie!

    Net je filmpje hier op je site bekeken, want gisteren had ik geen tijd om naar video te gaan kijken.
    Echt heel tof hoor! Waaraan voldeed het dan niet? Was het te kort? Want anders is dit voor mij een winnaar hoor…

    Tot in Lokeren of Aalst!

    Tom

    tdn

    februari 10, 2008 at 6:56 pm

  7. Pfff…wens mij maar succes hé. Zaterdag begint het voor mij in Limburg😉 .

    Hmmm. Een ”Nederlandse Waal” die wint in Vlaanderen lijkt me erg onmogelijk😛 .

    Tim Freh

    februari 11, 2008 at 9:36 pm


Geef een reactie

