An-Sophie Fontaine

Droom

with 4 comments

In ieder van ons schuilt een droom. Iets wat we ooit willen bereiken.
Met een doel voor ogen starten we aan onze weg, in de hoop de bestemming ooit te bereiken..Al deze wegen en dromen..
Het is niet onmogelijk dat onze paden elkaar wel eens zullen kruisen,
op een onverwachte dag.

Waar droom ik van?

Ooit,
de wereld zien door mijn lens. Een tocht maken door verscheidene landen zoals Siberië, Ijsland, … Portretten afleveren aan agentschappen en een tentoonstelling opbouwen. Reizen in functie van je beroep, je passie. En de weg die je aflegt lijkt me uiteindelijk belangrijker dan het doel. De macht en onmacht in een land fotograferen.
Om zo haar ziel bloot te kunnen leggen en cultuurbagage te vergaren.

En, niet onbelangrijk; waar droom jij van?

Written by ansophie

december 25, 2007 bij 7:51 pm

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb bijna dezelfde dromen als jou An-Sophie. Al vind ik Siberië en Ijsland wel wat te koud. Geef mij maar wat warmere landen.😉

    Artur

    december 25, 2007 at 11:02 pm

  2. De wereld zien en begrijpen door mijn pen en dat met anderen delen opdat het hen ook zou kunnen doen groeien naar wat ze in het diepst van hun ziel willen bereiken.

    Anneleen

    december 30, 2007 at 2:40 pm

  3. @Anneleen:

    Ja,daarom denk ik ook dat Kunst pas geslaagd is als het de onverschillige mens weet te raken.

    ansophie

    december 30, 2007 at 3:22 pm

  4. Ijsland is niet zo onbereikbaar als het misschien lijkt… Gewoon naar het reisbureau gaan en info vragen! Reis boeken en vertrekken! Het is een onvergetelijke trip! En alvast 1 droom die waargemaakt is!🙂

    Sine Metu

    mei 15, 2008 at 9:16 am


Geef een reactie

